Friday, January 22, 2010

debaran berpanjangan...

bangunnya saya pagi ini dengan debaran...
lena malam tadi pun diulit debaran...

terus saya capai handphone..
malam tadi dh topup,check thru sms je la...
saya taip2 saya send ke 39111...
sekejapan saje balasannye datang...
rm0.00 820803115180 tiada dalam perkhidmatan...
adussss....xdapat ke??? hati saya berdesis...

saya capai laptop pulak...
try check online a pulak...
saya bukak,tgk2 xde pun kategori saya kt senarai semakan tu..
huhu...macamne ni...

report pada mr husband..
macamne ni abib...
xdpat ke ni...
huhu..
balas mr husband...
sabo a yang...
xde lagi kot...
kita semayang hajat lagi ye...

pukul 12.30 tengahari...
saya try check balik...
dh ada kategori saya tu..
wahhh...debaran memuncak....
semua rase ada...saya click2...
hmm nampaknye debaran belum berakhir...
maaf,keputusan bagi jawatan ini akan ditunda pada
hari jumaat 29hb januari 2010...

berterusan lagi debaran...
berpanjangan seminggu lagi kegelisahan...
rezeki belum mutlak milik saya...
semoga ALLAH mentakdirkan rezeki ini milik saya..
semoga rezeki ini milik adam...
untuk kawan2,mintak doanye ye...
didahulukan dengan ucapan terima kasih...

tolongla ya ALLAH..
jadikanla rezeki ini milik kami...
sekiranye belum milik kami,
kami percaya Engkau sedang mengatur yang lebih baik untuk kami...
terima kasih ya ALLAH...


7 comments:

  1. keje biasa2 je wak..pen pegawai hal ehwal islam..jakim...interview awal bulan aritu..doakan ye...

    ReplyDelete
  2. amin...moga Allah mudahkn segalanye...

    ReplyDelete
  3. smoga di permudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  4. kak ayu..
    nape kite tadek dalm blog list kak ayu??
    ni yang nk ngajuk neyh..
    huhuhu

    ReplyDelete
  5. akaqkaypoo: thanks untuk doanye...barakallahu laki...

    achik: k.ayu xreti nk buat macamne...blog ni pun abib yang buatkan dulu...yang k.ayu tau buh entry je...huhu...xcelik IT a...nnt k.ayu belaja lagi ye...

    ReplyDelete