Tuesday, September 15, 2009

satu hari di hari jumaat...



tahun ni puasa agak bermakna...
best dari tahun2 sebelum ni...
tahun pertama saya berpuasa sebagai ibu...
agak mengujakan...
alhamdulillah setakat ni saya berjaya melalui dgn jayanye..
adam sangat baik waktu ibu n papanye berbuka n bersahur...

tahun ni jugak tahun pertama saya menjalani puasa berdua bersama suami...
( tahun lepas kami masih tinggal bersama kakak ipar...)
jadi puasa tahun ni saya terasa excited lebih daripada biasa la...
masak sendiri untuk suami...
bangun sahur berdua dgn suami...
kdg2 ditemani adam yang ikut bangun bersahur...

hmm,,,jumaat lepas one of my husband's good friend came to breakfasting with us..
so, what to cook?
risau juge...bukan pakar bebeno bab masak memasak ni...
bolehla setakat nk kenyangkan perut suami...
suami kate buat nasi minyak la...
takut jugak xjadi,,sbb sebelum ni kalau kitorang nk makan nasi minyak,
sy incharge bahagian lauk je...suami sy in charge bahagian nasi...
since saya xberapa yakin saya boleh buat nasi minyak ni...
takkanla nk suruh suami menyertai saya di dapur sedangkan ada tetamu...

bonda di kampung ditelefoni,,,
tergelak besar bondaku....
tapi alhamdulillah,akhirnya menjadi juga nasi minyakku...
n i'm so happy coz it was all sold out...hehe...
diataslah hasilnya...

note: visual kurang jelas...gambar pun diambik setelah nasi dicedok...



No comments:

Post a Comment